Jump to content

AliExpress


Canaille974

Recommended Posts

mon coli

 

2015-03-30 12:14

NAIROBI C/QS, Arrival at inward office of exchange

depuis il a plus jamais bouger a mon avis un kényan jouis de mon téléphone 

sur des forum il dise que quand sa passe par le Kenya sa arrive jamais

en gros je me suis fais avoir quoi

Link to comment
Share on other sites

mon coli

 

2015-03-30 12:14

NAIROBI C/QS, Arrival at inward office of exchange

depuis il a plus jamais bouger a mon avis un kényan jouis de mon téléphone 

sur des forum il dise que quand sa passe par le Kenya sa arrive jamais

en gros je me suis fais avoir quoi

malheureusement c'est pas la faute du vendeur mais du service de livraison :/ comme d'habitude ...

Link to comment
Share on other sites

yo,

C'est étrange que des colis part au Kenya, pourtant Il y a une grande différence entre La Réunion et Kenya.

Les codes postaux sont également different et rien avoir avec ce qu'on a.

Moi je mets toujours France à la fin de l'adresse.

 

Il s'agit peut être d'une erreur d'éguillage, pour le reste du monde l'île de la Réunion fait partie de l'Afrique, il n' y qu'à voir les maps des gps pour le constater.

Sur Wikipédia on fait parti de l'Afrique Australe.

 

https://fr.wikipedia.org/wiki/Afrique_australe

Edited by kafna7po
Link to comment
Share on other sites

http://www.17track.net/en/result/post-details.shtml?nums=RB001697605SG

salut dodou je te dit juste que pour commander sur aliexpresse faut pas être cardiaque ou pressé ^^

mon colis Singapore post comme toi a mis 80 jour a arrivé expédier le 13/01 je crois au kenya le 26/01 et puis plus rien jusqu'à a début avril. Regarde les post précédent j ai mis tous sa en détail donc t'inquiéte sa va arriver un jour ^^

je pense que les colis transit par le kenya surtout pour une question de cout c 'est mon avis.

le plus rapide c'est hong kong post sur mes 3 colis un en 11jour l'autre en 16jour et le dernier fera 1 mois demain j'espère pour bientôt

 

a oui j ai 4 colis Singapore post au kenya deux arrivé le 23/03 et deux le 30/03 je base sur début juin pour leur réception ^^

Edited by coqlakour
Link to comment
Share on other sites

Réponse du litige par alixpress service clients

 

Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you will not receive a response.

The current status of your claim is: "Awaiting the other party's response". Please log in to to check the status of your case. If you have evidence or proposal to provide, please click "Respond Now".

-----------------------------------

Dear  francois,

Thank you for contacting AliExpress. I am sorry to hear that you haven’t received your order 65935420578119.

We have traced the tracking number (RF321597406SG) and found it is invalid, so we will ask seller to provide the shipping document with valid tracking number within 7 calendar days. Please be patient. During this period, if you have got the valid tracking number and received the goods in good condition, please cancel this claim and confirm order received.

PS: If there’s any agreement reached with the supplier within this Time Limit, please provide your supportive evidence on the complaint center. Or AliExpress shall have the right to proceed to handle the Claim based on the supporting documents available and/or the settlement terms reached in the Order Messages within the Time Limit between the Buyer and the Supplier.

Your understanding and cooperation will be appreciated.

Best regards,

AliExpress Case Management Team

Please note that when you cancel the claim, we will assume you agree to release the payment to the seller

 

Edited by doudou2
Link to comment
Share on other sites

A mon avis la vérification de ta carte bancaire a échoué, je me souviens lors de mon premier achat ils m'avaient demandé des pièces justificatives (je ne sais plus lesquelles).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.